מי הם אתרי המוזיקה המקבילים ליוטיוב?

מה הם האתרים המקבילים ליוטיוב?

כולנו אוהבים את יוטיוב, אבל…

אם רציתם לקבל גישה לעוד מוזיקה שלא בהכרח נמצאת ב-YouTube או למצוא עוד אמנים שלא נחשפתם אליהם עד עכשיו, כדאי שתכירו אתרי מוזיקה נוספים שרצים חזק ברשת. בכולם תוכלו למצוא פיצ'רים מיוחדים ואפשרויות ייחודיות לכל אתר, שיכולים לעזור להם מאוד ולתת לכם חוויה שונה למוזיקה. אלו שאשתף אתכם היום מותאמים במיוחד לשירים, קטעי מוזיקה ורמיקסים, שיתנהלו בפורמט שונה מזה של YouTube (לא בכולם קיים סרטון לשיר או למוזיקה, כמו שקורה ב-YouTube).

איזה אתרים כל חובב מוזיקה חייב להכיר בנוסף לYouTube?

1. SoundCloud

האתר הראשון שהחלטתי לשתף הוא גם אחד הפופולריים ביותר בתחום המוזיקה.
פלטפורמה זו מאפשרת לכל אחד להעלות מוזיקה שהוא יצר, ולהפוך אותו ליותר אינטראקטיבית ומעניינת ע"י הוספת "נקודות עניין" שמסומנות בציר הזמן של המוזיקה. כמו כן, העיצוב של ציר הזמן של האודיו בנוי בצורה ייחודית ומרשימה, שמאפשרת לראות את עוצמת הסאונד בכל קטע בשיר.
בנוסף, SoundCloud מאפשרים למשתמשים להטמיע את קבצי המוזיקה בפוסטים של Facebook  או Twitter. כמו כן, למשתמשים חובבי המוזיקה שמעוניינים לקבל גישה לאפשרויות נוספות במערכת, SoundCloud מציעה שני חשבונות פרימיום- SoundCloud Pro (מאפשר לאמנים להעלות עד 6 שעות של אודיו יחד עם אפשרויות ניתוח נתונים ומעקב משופרים) ו-SoundCloud Go המאפשר השמעת שירים במצב לא-מקוון, האזנה ללא פרסומות וגישה לשירים ייחודים.

נגן האודיו של סאונדקלאוד
נגן האודיו של סאונדקלאוד

2. Spotify

ספוטיפיי, בשונה מ-SoundCloud או YouTube מוכרים בעיקר בזכות האפליקציה לסמארטפונים שלהם. עד לא מזמן, Spotify לא פעלו בארץ, אך לפני כחצי שנה הם גם הציעו תמיכה לישראל ואפשרו הורדה של האפליקציה מהחנות.
בעזרת שירות זה, תוכלו להאזין לשירים ופודקאסטים ממאגר שמונה למעלה מ-30 מיליון שירים, ובין היתר גם לתת למערכת של Spotify להכיר לכם מוזיקה חדשה שאתם עשויים לאהוב (לאחר שהמערכת תלמד את הטעם שלכם, היא תדע להתאים לכם מוזיקה), וכך גם תרכיב לכם רשימות השמעה מתאימות לכם. יחד עם השירים, תוכלו למצוא מידע על האמנים ואת מילות השיר.
בנוסף, ניתן לקבל גישה לשירים נוספים ולגרסאות מלאות שלהם ע"י הצטרפות לחשבון הפרימיום שעולה כמה דולרים לחודש. נכון לינואר 2018, יש לספוטיפיי 70 מיליון מנויי פרימיום שבחרו לשלם בשביל לקבל את החבילה המלאה. כמו כן, משתמשי הפרימיום נהנים מגלישה ללא פרסומות בשירים עצמם.

ספוטיפיי - להכיר מוזיקה חדשה בקליק
ספוטיפיי – להכיר מוזיקה חדשה בקליק

3. Bandcamp

האתר הזה אולי הכי פחות מוכר מהשלושה, אבל הוא מציע אפשרויות שהאחרים לא בהכרח מציעים.
ב-BandCamp תוכלו להאזין למגוון טראקים ושירים בחינם לגמרי, אך אם תרצו תוכלו לרכוש טראקים מסוימים בשביל לעשות בהם שימוש נוסף (לדוגמה, שימוש מסחרי). כמו כן, אתם גם יכולים להעלות לשם מוזיקה שאתם יצרתם ולקבל פידבק מיוצרים אחרים ומהמאזינים.
דבר נוסף שייחודי באתר, היא האפשרות "לצ'פר" את האמנים בכמה דולרים כדי  לתמוך בעשייה שלהם. כך שגם אם אתם יוצרים מוזיקה, אתם מוזמנים להעלות אותה לאתר, ואם היא תרכוש את אהדת הקהל, אולי תזכו לקבל כמה שקלים שיעזרו לכם להמשיך לגדול.  ואכן BandCamp הודיעה בתחילת 2015, שאמנים הרוויחו דרך האתר, ממכירת מוזיקה, סך של 100 מיליון דולר, כלומר 350 מיליון שקל!)

קראו עכשיו: קיצורי מקלדת שכל חובב יוטיוב חייב להכיר!

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שתף בווצאפ
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב pocket
Pocket

מה דעתכם?

רגע, לפני שאתה עוזב!

רצינו לשאול אם אהבת את האתר, והאם תחזור אליו שוב.
אתה מוזמן לפרט למה, רק אם תרצה!

נ.ב אגב, אם אהבת - תן לנו לייק!